Godmorgon ;)♥

Idag har jag inget speciellt jag ska göra :)
Emma glömde sin skol data här så jag skriver från den just nu.
Vi får se vad jag hitter på :p
Max är med Sara och pappa ligger och sover
han ska städa sin bil och garaget idag  undra ifall han hinner det.
Men klockan är inte så mycket :)


Om nån vecka kommeer min kusín hans fru och hans barn:)
Kusin: Jímmy
Kusins fru: Maria
Barn1: Liam 7år
Barn2: Ayla 4-5 år (tror jag)
Barn3:Nova 1år :)
Dom ska sova här :)
På dagarna ska dom åka till grönalund
Åka till skansken och gå på allsång.
Åka till juni backen :)
Det kommer nog vara jätteroligt för barnen :)<3333
Dom ska hionna det på 3-4 dagar :)<333


Hejd¨åå!!!<3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0