Gästbloggar

Hej, Emma här.
Jag har gästbloggat ganska mycket och nu gör jag det igen.
Idag vaknade jag upp hemma hos Moa. ochvar svintrött efter gårdagens 9 timmar på Grönan.
Vi åt frukost och jag vet att Moa redan har bärettat om Grönan men jag gör det nu också.

Vi kom dit i min familjs båt när det öppnade, kl elva.
Vi köpte åkband och började åka. Först vart det pop express. sen åkte vi de som brukar vara köigast b.l.a kvasten.
Sen åkte massa annat. Vi åt ganska tidig lunch. Det fick bli en litenhamburgare och pommes frites.
Sen åkte vi något annat, och sen storabergodalbanan/jetline. Moa hade aldrig åkt den men det hade jag =D
Den gillade vi och åkte igen, igen och igen.

Både jag och Moa köpte en napp =P Och Moa köpte sockervadd. Min mamma hämtade oss kl 8. Men först fick vi åka färjan över. Hade igen aning om att det var så lätt att ta färgan.

Sen tänkte jag att jag skulle åka hem till mig och Moa till sig för jag hade jätteont i benen (hahaha)
men vi kunde inte sluta skratta i bilen så vi åkte hem till henne.

Stavningen kanske är lite fel men ändå =P

Idag tror jag att det blir en ganske slappis dag för Moa och mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0